Veškeré ceny zboží jsou uvedeny s DPH 21 %.
Jsme plátci DPH.
Prodávající si vyhrazuje právo změny cen. Platné ceny jsou potvrzeny kupujícímu prodávajícím v okamžiku potvrzení objednávky.
Způsoby plateb :
hotově nebo platební kartou (pouze zboží KÄRCHER!) na pobočce - bez poplatku
dobírka - platba při převzetí zboží na dobírku PPL
Dopravné:
Zboží Vám bude zasláno:
- na dobírku službou PPL (pouze v rámci ČR).
K ceně je účtováno poštovné+doběrečné ve výši 165 Kč.
- na dobírku nebo jako obyčejná zásilka při platbě předem službou Zásilkovna
Cena se při obyčejné zásilce odvíjí od váhy zásilky - 0,1-5 kg je cena 59,- Kč, od 5,1 do 9,9 kg je cena 120,- Kč.
Při dobírce je cena vyšší o doběrečnou částku 15,- Kč.
Nad 50000 Kč bez DPH je dopravné zdarma.
Dodání:
U každého zboží v katalogu je uveden údaj "expedice". Tento údaj znamená, v jaké lhůtě je zboží zabaleno a předáno dopravci. Jestliže je v jedné objednávce více druhů zboží s různými dodacími lhůtami expedice, platí pro vyřízení celé objednávky lhůta expedice nejdelší. U platby dobírkou počíná lhůta expedice běžet následující den po objednání.
Zboží je dodáno zákazníkovi prostřednictvím PPL formou dobírkového balíku. Zboží doručujeme pouze na území České republiky. Při větších objednávkách, které přesahují možnosti PPL nebo zásilkách do zahraničí je nutná individuální dohoda, která proběhne na úrovni potvrzení objednávky.
Zboží je placeno při převzetí poštovní dobírkou. U platby dobírkou počíná lhůta expedice běžet následující den po objednání. Při zasílání zboží prostřednictvím PPL se orientační lhůta doručení zásilky do domu rovná lhůtě expedice plus 24 hodin (neplatí o víkendech).
Za případné nedostatky v poskytovaných službách PPL a Zásilkovna neneseme zodpovědnost.
Reklamační řád obsahuje informace pro zákazníka při uplatňování reklamace zboží nakupovaného v internetovém obchodě www.karcher-hygmont.cz
Reklamace se vyřizují na adrese provozovny prodávajícího :
HYGMONT-KÄRCHER e-shop; Sokolovská 296; 686 05 Uherské Hradiště
Podmínky reklamace:
Na každé zboží se vztahuje zákonná záruční lhůta.
Záruka se vztahuje na všechny zjevné a skryté vady zboží, které souvisí s jeho funkčností, užitnými a estetickými vlastnostmi.
Kupující je povinen zboží dodané prodávajícím prohlédnout bez zbytečného odkladu a o zjištěných vadách do 3 dnů písemně (e-mailem) informovat prodávajícího. V písemném oznámení musí kupující uvést zjištěné rozdíly v množství či druhu, případné vady zboží, tj. musí uvést o jaké vady se jedná a jak se projevují.
K reklamaci je nutné ve všech případech předložit kopii faktury a doklad o zaplacení a dodání zboží, jehož vady jsou reklamovány.
Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událosmti a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.
Prodávající se zavazuje informovat zákazníka v co nejkratší době od obdržení reklamace o postupu vyřízení.
Prodávající rozhodne o reklamaci nejpozději do 7 pracovních dnů a vyrozumí o tom kupujícího elektronickou poštou na jeho uvedený email, pokud se s kupujícím nedohodne jinak.
Reklamace vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne jinak. Veškeré náklady na zaslání (dopravu) reklamovaného zboží nese zákazník.
Vrácení a výměna zboží:
Pokud jste neodhadli správný výběr typu zboží, bez problémů Vám jej vyměníme.
Dokonce pokud se Vám zboží nelíbí, můžete jej bez udání důvodu nejpozději do 14 dnů po odbržení vrátit. Proto můžete nakupovat v našem obchodě naprosto bez obav. Před výměnou či vrácením zboží nás, prosím, kontaktujte emailem, aby bylo možné dohodnout proces výměny/vrácení. Je však zapotřebí dodržet tyto podmínky :
a) - zboží nesmí být použito
b) - zboží nesmí být nijak poškozeno, musí být zasláno zpět v původním obalu
c) - spolu se zboží je nutné zaslat originál dokladu, tzn. daňový doklad
d) - veškeré poštovné hradí zákazník
peníze za zboží Vám pošleme ihned po obdržení balíku s vráceným zbožím, pokud toto bude splňovat podmínky a) až d) těchto podmínek.
Nárok na uplatnění záruky zaniká v následujících případech:
- Vypršela-li u reklamovaného zboží dnem převzetí do opravy záruční doba.
- Porušením ochranných pečetí a nálepek, pokud na výrobku jsou.
- Používáním zboží v podmínkách, které neodpovídají svoji teplotou, prašností, vlhkostí, chemickými a mechanickými vlivy běžnému kancelářskému prostředí.
- Neodbornou instalací, zacházením, obsluhou, nebo zanedbáním péče o zboží.
- Pokud se závada projevuje pouze u software, u kterého není zákazník schopen doložit legální způsob nabytí, nebo použitím neautorizovaného software a spotřebního materiálu.
- Zboží bylo poškozeno nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci nebo všeobecnými zásadami.
- Provedením neoprávněného zásahu do zařízení či jiných úprav bez svolení prodávajícího.
- Zapojením do elektrické sítě neodpovídající příslušné normě ČSN.
- Zboží bylo poškozeno živly.
Zboží je zákazníkovi zasláno zpět buď na dobírku nebo po zaplacení faktury. Prodávající si vyhrazuje právo nahradit vadné a neopravitelné zboží za jiné, obdobné, se srovnatelnými technickými parametry. Spotřebitel má rovněž nárok na odstoupení od kupní smlouvy.
Ochrana osobních údajů:
Data jsou v maximální možné míře chráněna proti zcizení a zneužití. Každý zákazník má právo požádat o vymazání z registru našeho obchodu. Dále jsou archivovány informace o uzavřených objednávkách a jejich položkách. Evidované údaje zákazníků jsou výhradně používány pro potřeby internetového obchodu karcheruh.cz. Evidované údaje nejsou žádným způsobem poskytovány třetí straně. Pokud zákazník souhlasí, je jeho e-mailová adresa zařazena do seznamu zákazníků pravidelně obesílaných v rámci informačního servisu.
Právo změny cen a omylů VYHRAZENO!